E-commerce is meer dan je webshop
E-commerce gaat verder dan alleen verkeer en conversie. Het raakt alle aspecten van je bedrijf.
Succes binnen e-commerce vereist dan ook een allesomvattende benadering. Daarom maken wij deze podcast.
Door te praten met experts en ondernemers over uiteenlopende uitdagingen binnen e-commerce brengen we inzichten aan het licht. Daarmee maak jij weer betere beslissingen in jouw online groei.

We zijn al in gesprek geweest met



Aflevering van deze week
Een succesvol merk bouwen met mensturatieondergoed
Deze aflevering gaat over de lancering en groei van het merk Moodies Undies, dat absorberend ondergoed voor menstruatie en lichte incontinentie verkoopt. Claire van Beek, co-founder van Moodies Undies, bespreekt hoe ze dit innovatieve product op de markt heeft gebracht en hoe ze omgaat met de uitdagingen rondom het doorbreken van taboes en het veranderen van gewoontes bij consumenten.
Alle podcast afleveringen

Op weg naar 20 miljoen, aflevering #109
Een succesvol merk bouwen met mensturatieondergoed | Claire van Beek - Moodies Undies

Op weg naar 20 miljoen, aflevering #EM1
Ecommerce Monitor 2025 - Panelgesprek | Mark van den Berg en Hans de Penning en Huib Adriaans en Lodi van der Mark en FRMWRK - Spotler en Noeple, Sendcloud en Commerce Network en Thomas en Muhammed

Op weg naar 20 miljoen, aflevering #108
Digital Product Passport (nieuwe Europese wetgeving) | Bas van der Pol - Tappr

Op weg naar 20 miljoen, aflevering #WWV27
Kansen zien in andermans e-commerce problemen | Daan Engelen - 95percent.nl
Onze partners
Maak betere beslissingen in jouw online groei
In deze wekelijkse podcast gaan we in gesprek met experts en ondernemers over hoe je jouw webshop naar 20 miljoen euro jaaromzet brengt.