Win klanten met de meest gepersonaliseerde ervaring die ze kunnen wensen.
Je bezoekers verwachten anno nu meer van je. Meer relevante producten op het juiste moment en persoonlijke aanbiedingen, om maar mee te beginnen. Doe je dat niet? Dan keldert je conversie. Wij fixen de online personalisatie van je shop voor je, zodat je meer bezoekers converteert in tevreden en betalende klanten.
De personalisatietools van je platform schitteren in afwezigheid.
Met de standaardtools van je webshop kun je te weinig. Data verzamelen? Onmogelijk. User journeys uitstippelen? Vergeet het maar. Onmisbare elementen als je je webshop wil personaliseren. Dus: je laat daar kansen liggen.
Wij helpen je om je shop klaar voor de toekomst te krijgen. Consumenten verwachten, en eisen stiekem, dat jij ze alleen content laat zien waar ze op zitten te wachten. En die eisen worden steeds meer gevraagd.
Laat ons je daarom helpen je webshop te upgraden met personalisatie. Dat betekent meer betalende én terugkerende klanten, een hogere AOV en een sterke basis voor de toekomst.
Altijd blijven groeien.
In bezoekers, klanten en omzet.
421% omzetgroei in 5 jaar voor CROP
42% jaar-op-jaar-groei voor Oomssport
157% van omzetdoel gehaald voor Edelman
Zoek, en gij zult vinden.
Een van de beste quick wins is het optimaliseren van je zoekbalk. De standaard zoekfuncties van platformen zijn niet van het niveau wat je je webshopbezoeker wil geven.
We gebruiken de beste tools om deze aan te pakken, waardoor je klanten veel sneller dat éne product wat ze zoeken kunnen vinden en afrekenen. Dit gaat gepaard met onze conversie optimalisatie expertise.
Inzetten van een customer data platform.
Wil je meer dan de quick wins? Dan zetten we een CDP voor je in. Zo verzamelen we relevante data, maken we next-level buyer journeys en kunnen we relevante productaanbevelingen doen in bijvoorbeeld je e-mailmarketing.
Want deze customer data is niet alleen handig voor je shop – we gebruiken het om elk marketingkanaal effectiever in te zetten.
Weet jij precies wie je klant is?
Tenzij je kwalitatieve en kwantitatieve data verzamelt: we gokken van niet.
En dat is eeuwig zonde. Want door klantdata te verzamelen kun je klantprofielen aanmaken, segmenteren en je marketing naar een volgend niveau tillen.
Daarom verzamelen wij alle data voor je. Niet alleen vanuit je webshop, maar ook uit Bol.com, Google en meer. Dit gebruiken we om 360°-klantprofielen om te stellen.
Verlaag je CPA en verhoog je AOV door gepersonaliseerde ads en categoriepagina’s.
Hoe relevanter de advertentie, hoe groter de kans dat een klikker een koper wordt. Zo haal je meer omzet uit hetzelfde advertentiebudget.
Dat geldt niet alleen voor ads, maar ook voor merchandising: het conversiegericht inrichten van je digitale schappen.
We gebruiken Tweakwise om je categoriepagina’s en productaanbevelingen te personaliseren voor je bezoeker. Zo verhogen we de gemiddelde besteding snel en effectief.
Duidelijkheid boven alles dankzij:
Je eigen marketingdashboard
Maandelijks sprintmeetings
24/7 support
Personalisatie is testen, testen, testen.
Je shop personaliseren is een doorlopend iets waarbij we blijven testen.
Het is de meest effectieve manier om data te verzamelen, inzichten te krijgen en deze te implementeren in je shop.
Daarom draaien we continu innoverende tests om laagje voor laagje je webshop te optimaliseren. Dit alles is slechts een onderdeel van wat onze Online Marketing specialisten te bieden hebben voor jouw webshop.
“Wat kan ik verwachten qua investering?”
Goede vraag. Helaas hebben we het antwoord niet klaarliggen voor je.
Dit komt omdat personalisatiemarketing maatwerk is. Voor ons, en dus ook in ons voorstel naar jou toe.
Laten we eens bespreken welke slag jij wilt slaan op personalisatiegebied, en hoe we je daarmee kunnen helpen. Plan gerust een kennismakingsgesprek in.
Een fijne samenwerking boven alles.
Daar gaan we voor.
Maandelijkse meetings
Altijd bereikbaar voor vragen
Verwachtte YtY-groei van 30%
Persoonlijk, overzichtelijk dashboard
Development en marketing in één
We nemen ál je personalisatieproblemen uit handen
Continu data verzamelen, tests draaien en optimalisaties toepassen
Stappenplan naar SEA-succes.
Kennismaking
We beginnen met een vrijblijvend gesprek tussen jou en Ronald – die zag je al voorbij komen. Jullie nemen globaal het project door en bespreken doelen en verwachtingen.
Strategische sessie
Na dit gesprek kijken we onder de motorkap van je bedrijf naar je ambities en business. We kijken naar de verzamelde data, quick wins en bespreken je wensen en eisen.
Roadmap en business case
Alles wat uit deze sessie komt stoppen we in je roadmap: een route naar een gepersonaliseerde webshop. Hierin vind je waar we voor gaan en hoe we dat bereiken.
(No) go
Voordat we samenwerken krijg je een transparant voorstel met duidelijkheid over de targets, KPI’s, verwachtingen en je investering.