Wat is een webshop zonder online marketing? Precies…
… niets. Het is niet genoeg om alleen een webshop neer te zetten – er is online marketing nodig. Want zonder marketing trek je lang niet genoeg bezoekers aan, converteren die handvol bezoekers amper en maak je geen loyale fans van de klanten die je hebt. Daarom pakken wij alles voor je op: van development tot online marketing.
Gericht op resultaat.
Daar doen we het voor.
421% omzetgroei in 5 jaar voor CROP
42% jaar-op-jaar-groei voor Oomssport
157% van omzetdoel gehaald voor Edelman
Presteren, presteren, presteren.
In sommige gevallen maken we een zogeheten ROI-afspraak met je. Dit is de afspraak waarbij we vrij spel krijgen qua budget en activiteiten – zo lang we maar de afgesproken ROI blijven halen.
Dat betekent dat we winstgevend op blijven schalen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de ROI.
Verantwoorde marketing, noemen we het.
Marketing was nog nooit zo transparant.
We bespreken de geplande werkzaamheden met je door, rapporteren de cijfers en houden je up-to-date tijdens de maandelijkse meetings tussen jou en wij.
Samengevat: wanneer we samenwerken weet je altijd precies wat we doen, waarom we dat doen en wat de resultaten zijn.
Je eigen jaarplan naar winst.
We stippelen een jaarplan voor je uit met een route naar een dikke ROI. Samen kijken we naar realistische – en toch gewaagde – doelen, KPI’s, marketingdomeinen en meer.
Het jaarplan is onze rode draad naar waargemaakte ambities.
Krijg marketeers die innoveren, durven én waarmaken.
Een keer per maand komt ons hele team samen om de gezamenlijke kennis op te schroeven. We leren van elkaar, nieuwe marketingonderzoeken en kansrijke trends.
Gewapend met deze marketingkennis kunnen we innoveren, hebben we de kennis om het ook te durven en de kunde om het waar te maken.
Zo zetten we je product sterk in de markt, veroveren we bezoekers en converteren je klanten. Dat is marketing zoals het ooit bedoeld is: om omzet mee te verdienen.
SEA, SEO en online personalisatie op één werkvloer.
We zetten SEA en SEO in om verkeer op je website te krijgen, en gebruiken online personalisatie en CRO om deze gebruikers te converteren in betalende klanten en terugkerende fans.
Een samenspel van verschillende marketingkanalen die we allemaal in hetzelfde team hebben zitten.
Dat zorgt voor korte lijntjes, sterke samenwerkingen en marketing op het hoogste niveau.
Altijd handig:
Je eigen marketingdashboard
Maandelijks sprintmeetings
24/7 support
Flexibel, laagdrempelig en persoonlijk.
De webshop die je krijgt is een ding, maar de samenwerking tussen ons is net zo belangrijk.
Daarom krijg je bij ons:
één contactpersoon
een agile werkwijze
support van 08.00 tot 18.00
je eigen marketingdashboard
een projectmanagementomgeving
E-commerce is een marathon, geen sprint.
Daarom kiezen we ervoor om met onze klanten langdurig samen te werken. Want we geloven niet in het bouwen van je webshop om je vervolgens de sleutel te geven en je succes te wensen.
Nee, er is meer nodig om je markt te veroveren. Personalisatie, experimentatie, optimalisatie: noem het allemaal maar op. En dat kost tijd.
Geloof je daar niet in? Dan zijn we niet voor jou.
Extra highlights uit cases.
Omdat ze verdienen gezien te worden.
56% omzetgroei binnen een jaar voor Kookpunt
+16% B2C-omzet, +46% B2B-omzet binnen een jaar voor All Over Piercings
41% meer omzet van jaar op jaar voor Solar Power Supply
Ons vertrouwde marketingproces werkt. Gegarandeerd.
We hebben jarenlang gesleuteld en geschaafd om tot een transparante werkwijze te komen die ook nog eens soepel werkt. Voor ons, en vooral voor onze klanten.
Want het behalen van resultaten is een ding – het gaat ons net zo hard om een fijne samenwerking met jou. Zodat je altijd weet wat er speelt, wat we doen en wat je dat oplevert.
Dit is wat we allemaal doen om jouw webshop er met kop en schouders bovenuit te laten steken.
Planningsmeeting
We kijken wat we aankomende maand allemaal gaan doen voor jouw project. Doelen, marketingmix en verwachtingen: alles komt aan bod.
Weekmeeting
Elke maandag blikken we terug en kijken we vooruit. Wat gebeurde er vorige week? Wat staat er deze week op het programma? Niets blijft onbesproken.
Stand-up
Dagelijks pakken we een paar minuten de tijd om de taken voor vandaag door te nemen. We prioriteren om zo veel en snel mogelijk resultaat te halen in de tijd die we hebben.
Sprintmeeting
Na een sprint, van 4 weken, reviewen we deze. Aan de hand van de plannningsmeeting en deze sprintmeeting presenteren we je alle updates aan je. We bespreken vooral de werkzaamheden: wat er moet gebeuren – en waarom.
Werkzaamheden
Is alles besproken, duidelijk en akkoord? Dan gaan we door met de uitvoering van dat wat we gepland hebben.
Halfmaandelijkse update
We pakken een moment om de data na te lopen en te checken of de doelen passen bij de situatie zoals-ie op dat moment is. Zo nodig sturen we bij.
Retrospective
En tot slot: een terugblik op het project. Waar liepen we tegenaan? Is dat een terugkerend ding? Hoe kunnen we nog slimmer werken? We blijven leren en optimaliseren.
Over je investering…
… kunnen we nu nog weinig zeggen.
We geloven niet zo in one size fits all. Marketing is maatwerk – en daar past een voorstel op maat bij.
Eerst is het handig als we elkaar leren kennen. Plan hieronder een vrijblijvend kennismakinggesprek met ons in.
FRMWRK-marketing in het kort:
Maandelijkse meetings
Altijd bereikbaar voor vragen
Verwachtte YtY-groei van 30%
Persoonlijk, overzichtelijk dashboard
Development en marketing in één
We nemen ál je webshopmarketing uit handen
Bewezen en transparant marketingproces
Binnen 4 stappen je webshop overgenomen of herbouwd.
Kennismaking
We leren elkaar kennen tijdens dit eerste gesprek. Wat zijn je ambities, doelen en verwachtingen? We bespreken alles en kijken of er een match is.
Code review
Daarna kijken we onder de motorkap naar je shop en huidige marketing. Hoe ziet je data eruit? Wat werkt nu wel en niet? Deze sessie geeft ons beide inzichten waar we wat mee kunnen.
Roadmap en business case
Na de sessie volgt de roadmap: een concreet plan over het hoe en wat van de marketing die we voor je webshop uitvoeren. Ook vind je hier de verwachte groei.
(No) go
Tot slot: een overzichtelijk en transparant voorstel met duidelijkheidover de investering, verwachtingen, KPI’s en targets.